معرفی محصول ترموستات دیجیتال همه کاره S530

در راستای معرفی محصولات جدید، ترموستات E410 در قالبی جدید به عنوان مدل  S530 ارائه شد.

این محصول کلیه خصوصیات مدل E410 را داراست با این تفاوت که امکان راه اندازی سنسور دوم، ماژول Wi-Fi، ماژول کنترل از راه دور RF در آن دیده شده و پشتیبانی نرم افزاری آنها نیز به مرور رو نمایی خواهد شد.

در واقع این محصول یک ترموستات دیجیتال همه کاره(All-in-One)، برای کنترل انواع محصولات تهویه مطبوع با قابلیت انتخاب می باشد که توانایی راه اندازی انواع داکت اسپیلت،  فن کوئل، هواساز، کولرهای آبی دو سرعته و سه سرعته، پکیج آب گرم و سایر محصولات تهویه مطبوع و یا ترکیبی از این محصولات را دارد. 

در گرافیک طراحی شده برای این محصول، نوع دستگاه تهویه قابل انتخاب است.

مدل S530 یک محصول میان رده قیمتی ست که از یک LCD 1.8" TFT به عنوان نمایشگر استفاده شده و دارای 6 کلید لمسی ست. 

از این مدل می توان به عنوان ترموستات ارتباطی جهت اتصال به انواع ماژول های اینورتری، دیمری، رله ای و یا ماژول های کنترلر داکت اسپیلت استفاده نمود. در حالت ارتباطی، این ترموستات قابلیت راه اندازی انواع سنسورهای دما، سطح، فشار و .... که در ماژول مربوطه نصب می شود را مدیریت و رصد کند.

برای تهیه این محصول کافی ست به صفحه این محصول در فروشگاه سایت مراجعه نمایید و یا برای سفارش تعداد بالاتر، از طریق خط تلفن درج شده در سایت Cruger، با بخش فروش تماس بگیرید.

صفحه محصول :

ترموستات دیجیتال S530-All-in-One

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش